HTML

WoT prémium tankok

Friss topikok

Címkék

105lefh18b2 (2) amerikai (2) arty (2) at-15a (1) cheat (1) churchill (5) dicker max (2) e-25 (1) elc amx (1) excelsior (1) farmolás (2) fcm36 pak40 (2) fcm 50t (1) is 6 (1) jagdtiger 8.8 (1) kereset (3) közepes (1) kv 5 (2) light (4) löwe (3) lpt (1) ltp (1) m22 (1) m3 light (1) m4a2e4 (1) m60 (1) matilda (3) matilda black prince (1) német (1) panther/m10 (1) prémium tank (28) pziv-s (1) pz 38h 735f (1) pz v/iv (1) ram ii (1) s35 (2) sexton (1) su-100y (1) su12244 (1) superpershing (1) t-34-3 (1) t14 (3) t1e6 (1) t2 lt (1) t34 (1) td (2) tetrarch (2) tier 10 (1) tier 2 (1) tier 3 (2) tier 5 (1) tier 7 (1) tier 8 (3) TOG II* (1) type 59 (1) t 127 (1) t 15 (1) t 25 (5) t 34 (4) valentine (1) Címkefelhő

KV-5: Orosz tier 8-as prémium tank

2012.03.12. 07:00 foronghy

A KV-5 egy orosz tier 8-as prémium tank.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A KV-5 jelenleg is megvásárolható, ára 7.500 gold.

Ez már sokkal komolyabb kategória mint az eddig bemutatott prémium tankok, ez átszámolva kb. 8.000.- Ft. Ezért a pénzért már elvárás hogy valamiben jobbat vagy többet nyújtson mint más tankok.

Óhatatlan az összehasonlítás az IS-3-al mert az is tier 8-as orosz tank, úgyhogy ahhoz viszonyítva nézem mik a különbségek.

Szinte ugyanolyan a sebességük, a 38km/óra és a 40km/óra között csak elméleti jellegű a különbség. Ennek ellenére az IS-3 mozgékonyabb és fordulékonyabb. A KV-5 inkább a KV ág lassúságát, lomhaságát örökölte míg az IS-3 már előremutat az IS-7 fürgesége felé. A csatákban tartani tudja a sebességet a többi hasonló kategóriás tankkal, nem marad le de nem is tör előre.

Páncélzata kifejezetten erős, a törzsön 170/150/90 mm míg a tornyon 180/150/140mm. Elméletileg jó is ez az érték de hozzá kell tenni hogy a törzsön elöl van két hatalmas kupola melyek érzékenyek a sérülésre. Itt meglőve mindig sebződik ezért ezt a részét ha lehet takarni kell. Hozzá kell még tenni hogy a tornya is lényegesen lassabban forog kategóriatársánál, mindössze 22 fok/percet. Gyors mozgású felderítő tankot ezzel kilőni nehezen lehet de a nagyobb veszélyt az jelenti ha csata közben a közelébe kerül valamelyikük. Mire odafordul már valószínűleg ki is lőtték úgyhogy erre vigyázni kell.

Ágyúja tier 7-es besorolású 107mm-es mely gyengébb paraméterekkel rendelkezik az IS-3 legkissebb, induló ágyújánál. Ez elég komoly gond, szemből nagyon nehéz megsebezni vagy átütni a hasonló kategóriájú tankokat. Manőverezni kell vele, oldalba kapni őket hogy legyen esélyünk ez viszont a lassabb fordulás miatt nehézkesebb.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A lőszer nem drága, 270 illetve 280 kreditbe kerül.

Javítása maximum 11.500 kredit ami kellemes érték.

A legfontosabb paraméterre nem tudom a választ, éspedig arra hogy körönként mennyit lehet vele farmolni. Ennek az az oka hogy a 7.2-es nyílt teszten játszom vele és elég valószínűtlen hogy a rendes játékban is megállná a helyét a csatánkénti 600.000TP.

Játszani vele viszont nem olyan nagy élvezet, vannak sokkal jobb tier 8-as tankok is, például az IS-3 vagy a TigrisII. Ennek ellenére nem temetném, ha ügyesen manőverezünk vele akár még sikeresek is lehetünk. Ha valaki nem tudja hol lője meg akkor elég sok lövése lepattan róla így egy jó taktikával még győzhetünk is. Szóval nem rossz de nincs meg benne a különlegesség varázsa amitől egyedi lenne, pont olyan mint egy másik tier 8-as tank csak körönként többet hoz.

Érdemes megvenni? Nem is tudom...talán ha sok pénzed van.

V2.0: Érdemes megvenni? Ajánlott (tothadam97 tapasztalata alapján)

Közepes sebességű, gyenge fordulóképességű és még gyengébb ágyúval felszerelt tank. Egy nagy kérdőjel nekem, nem tudom hogy mit gondoljak róla. Akiknek van azok dicsérik és ha én vettem volna 8.000 forintért valószínűleg én sem mondanék róla rosszat de nem érzek rá vágyat hogy valójában megvegyem.

 

Kiegészítés:

tothadam97 tapasztalatai alapján úgy módosítanám a véleményem mert még vesztett csata esetén is 40.000 kreditet hoz ami kifejezetten jónak számít. A nem is tudom-ról ajánlottra tettem az érdemes-e megvenni értékelést. Mint a kommentek között olvasható neki nagyon bejött és mivel több mint 120 csatát ment vele ezért hiteles információ forrásnak számít.

27 komment

Címkék: prémium tank kv 5

A bejegyzés trackback címe:

https://hacl.blog.hu/api/trackback/id/tr784309740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tothadam97 2012.03.16. 20:39:05

 
Győzelem!
Csata: Westfield 2012. március 16. 20:10:54
Jármű: KV-5
Szerzett tapasztalat: 785
Szerzett kredit: 50 526

Nekem az tettszik benne legjobban , hogy ha messze állok az E-75 pattog.
a legtöbb tank jól helyezkedve lepattan , de az artyval nagy problémáim adódtak.
Az ágyú tényleg kicsi ,de ezzel a páncéllal IS-3 is osztható némi trükközéssel.
Aki prémiumos annak nagyon ajánlom mert úgy nagyon sokat hoz .
A prémium nélkül nekem 40-45-50 k körül megáll , 20k alá nem megy!
A type könnyen osztható vele csak a tier 9-es tankokkal van nagy probléma.
Nagy türelem kell hozzá , nekem fura is volt a E75 meg királytigris után .
A 2 nagy gyengepont miatt a többiek mögött kell vele haladni ,nem legelsőnek)
Szerintem élmény vele játszani de nem egy adrenalin .
Viszonylag gyors és menekülni is lehet vele.
Szerintem megéri az árát .
Löwe 1vs. 1 -ben halott lehet !

tothadam97 2012.03.16. 21:26:00

tothadam97 (21:14:12) Vereség Csata: Himmelsdorf 2012. március 16. 21:01:50 Jármű: KV-5 Szerzett tapasztalat: 590 Szerzett kredit: 43 560

KV5 2012.04.22. 19:03:20

Annak ajánlom a KV5-öt akinek nincs pénze LÖWE-re vagy T34-re.
Sőt. Akinek nincs elég pénze az inkább gyűjtsön még hozzá.
Kezdők semmiképpen ne vegyék meg mert nem fognak boldogulni vele.
A jelenleg még tier 5-ös KV 107 milisét kapta meg, ami azon a szinten a legjobb, de 8-9-es szinten már egy nagy nulla.
Ismerni kell a tankok gyenge pontjait, de így is az IS3 is már túl nagy falat.
A magasabb szintűeket már nem is említem.
Mondom ezt úgy hogy már túl vagyok 8,000 csatán.

A páncélzat jónak tűnhet,de az az igazság hogy az ő szintjén ezt már szinte bárki bárhonnan átlövi.
Az hogy lepattannak róla néha a golyók semmit nem jelent, mert ha olyan szögben kapja el a lövedék , akkor például a KV5 is pattan a Su85-ről.
Általában tier 8-9-esek közé osztja be az MM ami a legnagyobb problémát jelenti.
150 csata alatt egyszer fordult csak elő , hogy jóval alacsonyabb szintűekhez osztott be.
Ha még ez nem lenne elég , van az orrában két kis "kuka" amit szerintem még a leichttraktor is tudna sebezni.
Hogy jót is mondjak róla, el lehet érni vele körönként akár a 60,000 creditet is. 20-30,000 az átlagos, de nagyon könnyű vele mínuszos köröket is menni, tekintve hogy 8-9000 credit a javítási költsége.
Elől semmiképp nem szabad vele haladni mert szétkapnak, ha meg hátul maradsz akkor keveset sebzel, így kevés lesz a credit is.
Ismerni kell a térképeket, és tudni kell hol haladnak a nagyok. Azt a részt el kell kerülni és akkor menni fog a dolog.

KV5 2012.04.22. 22:55:13

Defeat
Battle: Fisherman's Bay 2012. április 22. 22:35:11
Vehicle: KV-5
Experience received: 428
Credits received: 26 242

Repairs:
Vehicle KV-5 repaired successfully. You have spent credits: 9 036

 Purchased:
The ammunition on vehicle KV-5 resupplied successfully. You have spent credits: 2 160

Purchased:
The consumables on vehicle KV-5 resupplied successfully. You have spent credits: 3 000

Itt konkrétan 3 killem volt amiket én bontottam le 100%-ról.
Amit hozott annak több mint a fele elment javításra meg lőszerre. Ennyit egy sima KV is hoz.

foronghy 2012.04.23. 08:40:01

Most elég sokat változtattak a tankok kredit "hozatalán" azaz jóval kevesebbet lehet farmolni mint régebben. A KV-5 is gyengébb lett, prémium nélkül már a mínuszos kör is elképzelhető. Nekem a legtöbb amit hozott az 45.000 volt de javítás+lőszer+kiegészítők után ez lement 30.000-re.
Ez pedig nem sok, egy német tier 5-ös 1500 goldos T-25-el nettóban 20-25.000-et tudok keresni (és még az is ide tartozik hogy nemrég félárban vettem akciósan...). A T-25 javítása sokkal olcsóbb, a lőszer is kevesebbe kerül hozzá. Ehhez képest az ötször annyiba kerülő KV-5-nél nem látom hogy mitől lenne jobb, miért érné meg ennyivel többet költeni rá.

KV5 2012.04.23. 19:37:54

Még annyit hozzátennék (sajnos megint csak negatívum) hogy mivel akkora mint egy vemhes nősténybálna, rejtőzködni sem tud.
Malinovkán egy bokor mögött álltam mozdulatlanul, álcahálóval, festéssel, és a nyílt terepen közeledő T95 akkor szúrt ki, mikor én őt. Azért ez durva.
Természetesen a 50% hp-t máris leemelt rólam. (ennyit a kemény páncélzatról)
De rendszeresen előfordul hogy 5 irányból lőnek és én nem látok senkit. Ezért nem (sem) szabad elől haladni vele.
Az összes embert képességét rejtőzésre állítottam hátha javul a helyzet.
Legalább a két "kuka" sebezhetőségét levennék. Máris javulna a helyzet. Akkor sem lenne nagy szám a fegyvere miatt, de így hogy mindenki azt lövi hamar kivégzik. Beleszaladtam egyszer egy IS4, Ferdinánd, T34 trióba. Háromig nem tudtam elszámolni :)

KV5 2012.04.23. 20:43:18

Az orosz tankok 90%-a OP,nem tudom miért pont ezt kellett kihagyni belőle.

KV5 2012.04.23. 21:49:56

Na jó ez lesz az utolsó kommentem.
280 csata után szabályosan undorodom ettől a nagy nullától. Nem érdekelne hogy milyen sz.r ha hozná a pénzt. De legtöbbször alig hoz többet mint egy KV.
Ez nem prémium tank. Ez egy lehúzás.
Lehet azt mondani hogy tudni kell játszani vele, de én nem azért adtam érte 8000 forintot hogy kínlódjak,meg egyem az ideget.

tothadam97 2012.04.26. 16:16:54

Hát te tudod nekem még mindig hoz 70-50 k-t. Csak agresszívan kell vele játszani. Mindent le lehet vele rammolni...

KV5 2012.05.09. 12:50:47

Örülök neki hogy te még látsz benne fantáziát.
Én már nagy levegőt veszek mikor elindulok vele, mert tudom hogy már az első csatában többet fogok káromkodni mint az összes többi tankkal egész héten.
Egyébként meg mindenki kiröhögi ezt az ormótlan sz.rkupacot. Az tart tőle aki még csak 5-ös szinten van és nem ismeri.
Van aki azt mondta hogy szinte megváltás mikor kilőnek. Egyetértek.
Már annyiszor el akartam adni, de mindig visszatartott a józan ész. Vennem kell egy T34-et, aminek ugyan papír a teste, de pusztító a lövege.
Egyébként azért írtam ennyi véleményt,mert mikor én akartam megvenni akkor itt olvasgattam a leírását és a véleményeket, és akkor döntöttem el hogy megveszem.
Ha ennyi negatívat olvastam volna róla mint amit én írtam akkor biztos hogy nem veszem meg.

Legyetek szívesek módosítsátok ha lehet, hogy más már ne szaladjon bele ebbe a hibába.

Tehát a páncélzat erősnek tűnik, de 8-9-es szinten már átlövik minden irányból. A ferdinánd például 2-3 lövéssel gyakorlatilag kiiktat. T34 szintén. IS3 csúnyán sebzi, te viszont pattogsz róla. "körbeautózni" nem tudod mert túl lassú.

Játszani nem hogy nem élvezet vele, hanem egyenesen idegtépő. Manőverezni lehet vele, csak kell hozzá a fél pálya, meg fél perc mire megfordul. ( na jó hát heavy..)

Érdemes megvenni? Nem NEM NEM NNEEEEMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!
Szóval nem.
Akinek van az is utálja, aki dicséri háát most mit mondjak erre? Senkit nem akarok megsérteni, de van aki szerint neki a trabant volt a legjobb autója.
tothadam97 ez tényleg nem neked szólt, csak úgy általánosságban.

KV5 2012.05.17. 10:13:08

KV5 eladva.

Ezt a semmirevaló tróger sz.rt nem lehet elviselni idegileg.

Spauracchio 2012.05.17. 10:40:12

@KV5: Megvetted egy rakás pénzért és eladod??? Nem értem....:) De lehet, hogy velem van a hiba....XD

KV5 2012.05.28. 12:11:33

@Spauracchio:
Figyelj, én dolgozok,és ez a játék nekem szórakozás a stresszes munka után.
Abban meg semmi szórakoztató nincs számomra ha még ettől is agyvérzést kapok. A garázsban meg nincs értelme tartani ha egyszer úgysem megyek vele.

Az a 8000 forint körüli összeg meg nem egy haj de nagy tétel ha azt nézed hogy egy komolyabb iszogatásnál is elmegy annyi.

Egyébként meg ülhetnék a gép előtt 3-4-szer annyi ideig míg megkeresném azt az összeget amit egy komolyabb prémium tankkal. (na nem ezzel a sz@rtalicskával)
Időm nincs erre, meg különben sem akarom állandóan a gépet püfölni, nem ebből áll az élet.

Spauracchio 2012.05.29. 09:15:58

@KV5: Ahogy érzed :), De ez a dolgozni dologgal nem vagy egyedül itt, én is dolgozom reggeltől-estig, meg más is, legalábbis akit én ismerek!
A szórakozásról meg annyit, hogy aki ezt az egészet komolyan veszi, csak sajnálni tudom. Szórakozunk, játszunk és ez így is van jól. De elkapkodott döntésnek tartom.... Én rengeteget olvastam, hogy melyik éri meg és melyik nem. Foronghy val is beszélgettem rengeteget erről. Én speciál nem bántam meg, hogy annó megvettem a type-ot. Megszűnt a kredit hiány "dolog" nálam.
Ha megfogadsz egy tanácsot, írj egy tiketet a WG-nek és kérd vissza. (véletlenül kitörölted) De nem kell rám hallgatni :)

KV5 2012.05.31. 21:19:13

@Spauracchio:
Dolgozhat más is persze, de kinek milyen a vérmérséklete.
Én a hamar felkapom a vizet típus vagyok.

Na jó type. Ha akkor lehetett volna akkor azt veszek. Pörgős gép.(KV5-höz képest)
Nekem a KV5 tunya tehetetlen bálna stílusa sem jött be. Oké a Löwe is lassú.
A kredit dologgal meg az a helyzet, hogy mivel gyűlöltem vele menni a szokottnál is hamarabb elvéreztem vele. Egy körön tisztán megmaradt 15,000. Biztos lehet vele átlagban sokkal többet is keresni, de nekem már nem volt türelmem hozzá.
Eszem ágában sincs visszakérni.
Ha mégis akkor újra eladnám. Na látod akkor nekem is hozná a kreditet. :)
Abban igazad van hogy komolyan nem kell venni.
Van aki képes egy év után újra regisztrálni, hogy szuper effje legyen. Na ez a szánalmas.
Viszont nem hiszem hogy téged nem húz fel a játék.

Spauracchio 2012.06.01. 09:37:53

@KV5: ÁÁÁÁÁÁ engem sosem húz fel a játék......:)
Kérdezd meg Amo-t vagy Epit. Valamelyik nap ott tartottam, hogy letörlöm a fa**ba az egészet és VÉGE!
Az az elképesztő, hogy mennyi 10-12 éves játszik már "nagy tier osztályba lévő" tankkal. Epivel tegnap este pufogtattunk és mesélte, hogy anno, ritkaság számban ment a Tier10, de még a Tier9-es is. Nézd meg most mi van. Hegyekben állnak a nagy tankok. A Tier8-as arty-ról nem is beszélve. Amik teljesen feleslegesek, mert elbasszák a játékot.

KV5 2012.06.01. 22:53:07

@Spauracchio:
Nerfelni kellene az artykat ez nyilvánvaló.
Csábító az a hatalmas sebzés.
Nekem csak S51-em volt,de már az is nagyon durván osztotta. Mivel én szerettem TD-zni, ezért legtöbbször úgy szórakoztam vele (csapattársaim "legnagyobb örömére") Már előre hányingerem van a francia artyktól. Még ki sem jöttek és már mindenki elvan tőlük ájulva aki a tesztszerveren próbálta.
Örülhetünk majd az oldalankénti 5-6 artynak.

tothadam97 2012.06.02. 20:11:58

@KV5: Egyet értek veletek.Az artyk túl erősek lettek .
És nagy szinten már túlságosan is.

HUN_Istvan 2012.06.02. 20:36:30

Pedig úgy hallottam, hogy az artykat már gyengítették régebben.

Viszont én hiányolom a játékból a tank beásásának lehetőségét..laza talajon szó szerint beásnák, kemény talajon homokzsákkal pakolnák körbe...
pl 3 percbe telne és ez alatt a tankkal semmit nem lehetne csinálni se mozogni se lőni, de cserébe szinte csak a tornya lenne lőhető.
Akkor aztán lehetne taktikázni században és CWn:)

Ha ez megvalósulna kivenném az artykat a játékból.

HaláliTesó 2012.06.02. 21:16:44

Szerintem is hiányzik a páncéltörő löveg meg pár bazookás osztag .

KV5 2012.06.07. 21:44:20

@HUN_Istvan:
Ha csak a torony látszana akkor azt valószínűleg HE-vel szétcsapnák . Én a kis VK 2801-el rendre lepofozok 10-12%-ot a T29-ről mikor csak a tornyát mutatja. Pedig az 279-es.

KV5 2012.12.17. 14:37:22

Egy kis kiegészítés. A karácsonyi akcio miatt egyre több KV5-el találkozok. Immár 1780 hp-vel rendelkezik, és sokat javítottak az első két kupola sebezhetőségén. T34-el zsinórban 2-szer pattantam róla. Kicsit fel is ment a pumpa.
Ez nem azt jelenti hogy nem lehet ott sebezni, de azért ahhoz képest javult a helyzet hogy régebben szinte bárki bármivel belőtte.
Kíváncsi lennék azok véleményére akiknek még van , hogy mennyivel lett használhatóbb.

foronghy 2012.12.31. 11:02:26

@KV5: A KV-5 egy brutál támadó tank lett, szinte minden lepattan róla mindenhonnan. Épp ezért másképp is használják, már nem a második sorban megy hanem legelöl és a többiek mögé bújva segítik. Én csak emiatt a tank miatt viszek magammal 5-10 prémium lövedéket mert csak azzal tudom sebezni.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2013.01.03. 17:24:56

Valamilyen oknál fogva, de egy nap biztosan megfogom szerezni a KV5-öt. XD
Mivel már nem igazán lehet megvenni, hanem inkább versenyek főnyereménye gyakrabban próbálkozok, hogy megszerezhessek egy ilyen bestiát! :)
A KV4-el nagy móka vele játszani, csak nem mindig fizetődik ki, mert prémium nélküli játékos vagyok és ha meghalok az általában a bénaságom miatt van és sok a javítási költség.
Ezért akarok egy KV5-öt!!!!!!!! :D

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2013.01.03. 17:25:48

*A KV4-en felszoktam néha szerelni a 107mm ZIS 6-os löveget! :P

foronghy 2013.01.03. 21:15:29

@Tomlion: Éppen lecsúsztál róla:
worldoftanks.eu/news/5192-third-december-gift-shop-package-set-december-14th-january-2nd/

Január 2.-ig meg lehetett venni egy különleges karácsonyi akcióban.
süti beállítások módosítása