HTML

WoT prémium tankok

Friss topikok

Címkék

105lefh18b2 (2) amerikai (2) arty (2) at-15a (1) cheat (1) churchill (5) dicker max (2) e-25 (1) elc amx (1) excelsior (1) farmolás (2) fcm36 pak40 (2) fcm 50t (1) is 6 (1) jagdtiger 8.8 (1) kereset (3) közepes (1) kv 5 (2) light (4) löwe (3) lpt (1) ltp (1) m22 (1) m3 light (1) m4a2e4 (1) m60 (1) matilda (3) matilda black prince (1) német (1) panther/m10 (1) prémium tank (28) pziv-s (1) pz 38h 735f (1) pz v/iv (1) ram ii (1) s35 (2) sexton (1) su-100y (1) su12244 (1) superpershing (1) t-34-3 (1) t14 (3) t1e6 (1) t2 lt (1) t34 (1) td (2) tetrarch (2) tier 10 (1) tier 2 (1) tier 3 (2) tier 5 (1) tier 7 (1) tier 8 (3) TOG II* (1) type 59 (1) t 127 (1) t 15 (1) t 25 (5) t 34 (4) valentine (1) Címkefelhő

Prémium tankok: Összegzés.

2012.04.03. 10:40 foronghy

Elég sokat játszottam már mindenféle prémium tankkal hogy össze tudjam foglalni a véleményem.

 

 

Tier 2-3 prémium tankok:

Rövid leszek és velős, EGYETLEN EGY SINCS KÖZTÜK AMI MEGÉRI!

Ha ingyen kapod vagy akcióban fogadd el de szerintem még akkor is jobban jársz ha eladod mintha arra pazarolnád az időd hogy felfejleszd és akkor jöjj rá mennyire semmit nem ér.

Talán a Tetrarch kivétel ez alól ami móka de egyrészt nem hoz annyit hogy a vele töltött időt megérje másrészt ajándék volt és azóta sem megvásárolható szóval kilóg a sorból.

 

Tier 4-5 prémium tankok:

Elvileg ezek lettek volna azok amik különlegesek és a velük való játék során tényleg úgy érezhetjük hogy kaptunk a pénzünkért valamit.

Gyakorlatilag a változtatások és finomítások során KIVESZETT MINDEN EREDETISÉG BELŐLÜK.

Ezért: EZEK KÖZÖTT SINCS EGYETLEN EGY SEM AMI MEGÉRI!

Ezt még egy igen súlyos érvvel is alátámasztanám.

Nemrég akciós volt a Churchill és én is ajánlottam de nem tudtam a 7.2-ben ennek paraméterein is alakítani fognak. Mostanra sikerült úgy elrontani hogy egy rosszabb csatában VESZTESÉGES!

EGY PRÉMIUM TANK VESZTESÉGES!!!!

Nem tudok elég felkiáltójelet tenni utána ami eléggé kihangsúlyozná ezt a tényt hiszen pont egy prémium tanknak kellene vastagon hozni a kreditet akármit csinálok vele. Valamit nagyon elrontottak, de nem csak ezzel hanem a többi ilyen kategóriás tankkal is.

 

Tier 8-as prémium tankok:

Egyenlőre ezek amik hozzák azt amit várunk tőlük. A T34-es mint legújabb prémium jelenleg rosszabb körökben 40.000-es nyereségtől egészen 120.000-ig hoz és a többi is hasonlóan termel. Viszont ezek ára nagyon magas, a kisebbekhez képest 10-15* többe kerülnek azaz 7.500 aranytól felfelé vehetők csak meg. Itt ez az ami elriaszt.

 

Mi éri akkor meg?

Marad a régi recept, az orosz KV még mindig a nyerő. Egy "sima" KV-val (lánctalp+nagytorony+152mm-es trollágyú) körönként minimum 600+ XP-t tudok hozni és körülbelül 20-25.000 kreditet. Ezt SEMMILYEN kisebb prémium tankkal nem tudom utána csinálni. Persze a prémiumokkal vannak jobb pillanatok de hogy ÁTLAGBAN 20.000 kredit fölött hozzanak az egyszerűen kivitelezhetetlen sőt mint fent olvasható rosszabb pillanatokban veszteséget is termelnek.

4 komment

Címkék: churchill t 34 prémium tank tetrarch

A bejegyzés trackback címe:

https://hacl.blog.hu/api/trackback/id/tr694360737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arasmv 2013.03.08. 22:17:45

nem értek egyet. szovjet medium ágat viszem prémium nélkül. VI-VII tiernél szörnyen nyögős lesz. (mondjuk ráadásnak én gyűjtő is vagyok. KV-1S, KV13, KV-43, T-150. stb. na de ki nem az?? :) tehát nem adom el őket a következő kedvéért.) a tapasztalati pont még hagyján de a kredit csak csordogál. (nem nyerek meg minden csatát, igen noob vagyok:) amióta megvettem életem első prém tankját ami bukott csatánál sem veszteséges boldog vagyok :) mert akkor a következő körben megyek a prémmel és ha vesztünk is visszajön a kredit. hangsúlyozom, hogy az életvitelem miatt egyáltalán nem érné meg prémium acc-ot vennem. így meg akciósan vettem féláron egy KarcsúTornyot és megoldódott a problemem. sőt most hétvégén 750 gold-ért még egy T-14-est is beszerzek.

foronghy 2013.03.10. 14:10:15

@arasmv:
Én sem nyerek meg minden meccset, nem is lehet mert a játék így van leprogramozva.
Viszont tudod mivel farmolok? Egy tier 9-es tankkal!
Merthogy akár még azzal is lehet...

Viszont ezen cikk majdnem egy éve született és azóta sok minden beállítást megváltoztattak a fejlesztők.
Hamarosan frissítem és beleveszem az új tankokat is.

arasmv 2013.03.11. 08:22:06

@foronghy: jójó nem néztem az időt. csak állat a blog és csak olvasom olvasom... tehát a 9-es ügy ilyet is tartogat az ember számára. egyszer jutottam el 8-ig (utána mindeki új lappal indult mert teszt szerver volt ugye). meg tényleg mindig változik egy kicsit a kép. hja és szerintem a prémtank fullos legénységgel mutat valamit. nem? bár ez igaz a simára is... :)
a lényeg, hogy ez a blog sokat segített a választásban. szenkjú!
süti beállítások módosítása